وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

خرید باتری سامسونگ و نکات مهم در هنگام تعویض آن

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ق.ظ

خرید باتری سامسونگ

گوشی های برند سامسونگ هم مثل موبایل های دیگر برند ها از باطری های لیتیوم یونی و پلیمری بهره می‌برند و بعد از مدت زمان خاصی تعویض باتری آن ها الزامی می‌شود. تعویض باطری گوشی از تعمیرات مهمی است که باید انجام آن توسط افراد متخصص صورت پذیرد. در ادامه این مطلب معرفی مهم ترین نکاتی می‌پردازیم که باید در تعویض باتری گوشی سامسونگ به آن توجه شود.

گوشی های برند سامسونگ هم مثل دیگر برندها شرایط مشابه دارند و در اینگونه مواقع باید خرید باتری سامسونگ و تعویض آن در دستور کار قرار گیرد. بنابراین با توجه به ماهیت باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری عملا تعویض آن ها بعد از یک بازه زمانی خاصی امری الزامی و اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. اما تعویض باطری یک پروسه مهم، دقیق و حائز اهمیت است و به هیچ عنوان نباید توسط هر تعمیرکار یا فرد کم تجربه‌ای انجام شود.

 

در ادامه این مطلب به نکاتی اشاره خواهیم کرد که باید در خرید باتری گوشی سامسونگ به آن ها دقت کنید. با خاص باکس همراه شوید.

اصل بودن باتری سامسونگ جدید

با توجه به تقاضای بالایی که تعویض باطری گوشی های مختلف در بازار دارد، برخی از شرکت های تولید کننده قطعات موبایل از وضعیت سوء استفاده می‌کنند و باطری های تقلبی و غیر اورجینال را روانه بازار می‌سازند. اگر شما با دقت و حساس پیش نروید احتمال دارد به جای یک باطری اورجینال، نمونه تقلبی در گوشی شما نصب گردد! نصب اینگونه باتری ها می‌تواند علاوه بر بروز مشکلاتی مثل داغ شدن بدنه گوشی، خالی شدن زود به زود شارژ باتری و افزایش احتمال آسیب دیدن دیگر قطعات سخت افزاری موبایل، حوادث ناگواری همچون آتش گرفتن و انفجاری باتری را هم به بار آورد.

بنابراین مهمترین نکته‌ای که باید در تعویض باتری گوشی سامسونگ به آن توجه کنید و از آن اطمینان حاصل نمایید مربوط به اورجینال بودن باطری جدیدی  می‌شود که در گوشی نصب خواهد شد. برای اطمینان از این موضوع می‌توانید خودتان با توجه به نکاتی که در مقاله “راهنمای خرید باتری گوشی“ به معرفی آن ها پرداختیم یک باطری اورجینال و اصل را تهیه کنید و از تعمیرکار قابل اعتمادی بخواهید که آن را در گوشی شما نصب کند. دقت داشته باشید که برای تعویض باطری به هیچ وجه به هر تعمیرکار ناشناسی اعتماد نکنید.

تجهیزات و لوازم مورد استفاده

این روزها گوشی های موبایل نسبت به گذشته ظریف تر شده‌اند و باید در تعمیر آن ها از ابزارهای خاصی استفاده شود که استرس وارد برای قطعات سخت افزاری موبایل را به حداقل برسانند، در غیر این صورت ممکن است در حین تعمیر به دیگر قطعات گوشی آسیب وارد شود. بارها دیده شده که تعمیرکاران در حین انجام تعمیرات به دلیل عدم بکارگیری تجهیزات و لوازم مناسب به قطعاتی مثل براکت های محافظ روی قطعات موبایل، فریم های میانی گوشی یا قاب آن آسیب هایی وارد کرده‌اند. بنابراین استفاده از تجهیزات و لوازم مناسب و جدید در تعمیرات موبایل موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود.

جمع بندی

مقاله سعی کردیم به مهمترین نکاتی اشاره داشته باشیم که کاربران و مشتریان عزیز باید در تعویض باتری گوشی سامسونگ به آن ها توجه ویژه کنند. شاید مهمترین موضوع در بین این موارد و نکات مربوط به اورجینال بودن باطری باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی