وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

مزایای استفاده از قاب سیلیکونی

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

گارد سیلیکونی

با توجه به تنوع گیج کننده انواع گارد و قاب گوشی تلفن همراه، یکی از بهترین گزینه ها انتخاب و خرید گارد سیلیکونی سامسونگ می باشد. خرید یک قاب سیلیکونی اصلی فواید زیادی دارد و قابل تأمل در زیر به بررسی چند مورد از این فواید پرداخته ایم با ما همراه باشید.

کاملا فیت (اندازه) گوشی
زیبایی گارد سیلیکونی انعطاف پذیری آن می باشد. این قاب از یک ماده لاستیکی مانند درست شده است که می توان آن را به راحتی قالب زد و به راحتی بر روی گوشی قرار داد. قاب های سیلیکونی برای مدل های خاص گوشی تلفن برای بهترین تناسب و ظاهر ساخته شده اند. همچنین این اطمینان را خواهید داشت که سوراخ های دکمه و درگاه های اتصالات و کابل ها در مکان های مناسب قرار دارند. آن ها به هیچ وجه حجیم و سنگین نیستند. پوشاندن و برداشتن روکش های سیلیکونی نیز بسیار آسان و بسیار کاربردی می باشد.

محافظ گوشی
موبایل های مدرن اغلب گران هستند، آسیب دیدن آن ها می تواند باعث ضرر جبران ناپذری شود، بنابراین منطقی است که همه کار برای محافظت از آن ها در برابر حوادث انجام دهید. از آنجا که کاورهای سیلیکونی می توانند دور گوشی را بپوشانند، می توانند از کل تلفن محافظت کنند و برای دسترسی به تلفن نیازی به برداشتن هیچ بخشی نیست. سیلیکون دارای جذب شوک خوب قوی می باشد، بنابراین می تواند از تمام قسمت های تلفن در برابر افتادگی و آسیب دیدگی دیگر محافظت کند. روکش های سیلیکونی نیز معمولاً ضد آب هستند.

با دوام
گارد سیلیکونی به طور کلی دوام خوبی دارند و به طور کلی در برابر پارگی و آسیب های مشابه مقاوم هستند. ضد باکتری هستند و بسیاری از آن ها قابل شستشو می باشد. همه این عوامل باعث می شود که عمر مفید نسبتاً طولانی داشته باشند. بیشتر کاورهای سیلیکونی بسیار نرم و بادوام هستند که از نظر محافظت از تلفن مفید می باشد.

کاربردی و ضد لیز خوردگی
کاور سیلیکونی به دلیل خاصیت غیر لغزش ذاتی سیلیکون، نگه داشتن و اداره آنها بسیار دلپذیر است، احساس خوبی و راحتی دارند. این ویژگی به شما در جلوگیری از بسیاری از حوادث ناشی از افتادن تلفن کمک کند.

امنیت
سیلیکون از پایداری حرارتی عالی و هدایت گرمایی کمی برخوردار هستند. این بدان معنی است که قاب سیلیکونی در دمای بالا نیز به خوبی کار می کند و آن را برای استفاده در دمای بالا و روزهای آفتابی در خانه مناسب می کند. همچنین می توان از آن ها با خیال راحت در محیط های کاری با درجه حرارت بالا استفاده کرد. آن ها گرم نمی شوند. 

ساده و ظریف
بیشتر موارد سیلیکونی در رنگ هایی مانند سیاه ، سفید ، قرمز ، صورتی و ... طراحی شده اند.

این رنگ های ساده قاب گوشی را جذاب و زیبا می کند و طراحی بدون الگوهای اضافی نیز قاب گوشی را کلاسیک کرده و از رده خارج نمی شود. از جلسات کاری گرفته تا کلوپ های شبانه، قاب سیلیکونی شیک و نسل جدید یک لوازم جانبی عالی برای استفاده های مختلف است.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی