وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

پک ضد لک اسکراب لایه بردار صورت کرم ضد آفتاب MND

 

این پکیج که به اختصار پک ضد لک نفیس نامیده می شود دارای سه کرم است و مناسب همه نوع پوست حتی پوست های چرب می باشد. محتویات پک ضدلک به شرح زیر است:

کرم اسکراب لایه بردار
کرم روشن کننده
کرم ضد آفتاب

با یک نگاه دقیق به آینه مشخص می شود که آن کک و مک های ریز و جذاب در واقع رد جوش می باشد و خبر بد این است که، سلول های مرده پوستی هستند، خبر خوب این است که می توانید از دست آن ها خلاص شوید. وقت آن است که منافذ پوست خود را تمیز کنید. اما قبل از خرید پک ضد لک اسکراب لایه بردار صورت کرم ضد آفتاب MND حتما مطالب زیر را مطالعه کنید.

پک ضد لک و اسکراب لایه بردار صورت MND با بهره‌گیری از میکرو‌دانه‌های موجود در خود جهت لایه‌برداری ملایم پوست، سبب روشن‌تر شدن پوست می‌شود. اثر استفاده از این لایه‌بردار، نفوذپذیری بیشتر پوست برای جذب کرم روشن‌کننده می‌باشد. همچنین عمق لک‌های پوستی را کاهش می‌دهد. میکرودانه‌های موجود در این محصول سبب پاکسازی پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها و سلول‌های مرده می‌شود و چهره شما هر روز بهتر، زیباتر و جذاب‌تر از روز قبل می‌گردد.

آیا  اسکراب لایه بردار MND به رفع لکه ها کمک می کند؟

لکه های آکنه در اثر مسدود شدن منافذ پوست ایجاد می شوند. وقتی پوست چربی زیادی تولید می کند و سلول های مرده پوست به سرعت از بین نمی روند، منافذ مسدود می شوند. هر دو این مشکلات در پوست افراد جوان شایع است، که مقادیر زیادی روغن تولید می کند و با جایگزینی سریع سلول های پوست، خود را تجدید می کند. برای بهبود چهره و کاهش لکه ها، با استفاده از پک ضد لک MND پوست خود را لایه برداری کنید.

ماسک در مقابل اسکراب کدام بهتر است؟

پوست خود را با ماسک یا اسکراب MND لایه برداری کنید. ماسک زیبایی را روی صورت خود بمالید تا روغن اضافی را جذب کرده و سلول های قدیمی پوست را از بین ببرد. از طرف دیگر، اسکراب لایه بردار MND روغن صورت را شسته و سلول های مرده پوست را از بین می برد. هر دو خوب کار می کنند اما وقتی صورتتان جوش دارد به ماسک بچسبید و از پک ضد جوش MND استفاده کنید.

چگونه از پک ضد لک اسکراب لایه بردار صورت استفاده کنیم؟

دقت فرمایید که روش مصرف حتما طبق دستور العمل باشد کرم اسکراب و کرم روشن کننده را حتما باید شب ها قبل از خواب استفاده کنید و کرم ضد آفتاب را باید در کل دوران مصرف چه روز ها و چه شب ها استفاده کنید. دوره مصرف به صورت هفتگی می باشد. نسبت به میزان لکه های صورت هر فرد بین 4 تا 6 هفته باید تز این محصول استفاده کرد تا لکه های پوست صورت رفع گردد.

شب اول هفته از کرم اسکراب لایه بردار استفاده کنید کرم را روی ناحیه های که صورت دارای لک می باشد بمالید میزان مصرف بسیار کم باشد بهیچ عنوان دور چشم مصرف نشود. بلافاصله پس از آن کرم ضدآفتاب را در تمامی نواحی پوست صورت استفاده کنید. فردا صبح صورت خود را شستشو دهید و دوباره کرم ضد آفتاب را بر روی صورت پخش کنید.

شب دوم هفته از کرم روشن کننده بر روی قسمت های داری لک صورت استفاده کنید و سپس مانند شب قبل کل صورت را با کرم ضد آفتاب بپوشانید. صبح بعد از شستشوی صورت دوباره از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

این روش را تا شش شب به صورت بالا اجرا کنید (یک شب کرم اسکراب لایه بردار و یک شب کرم روشن کننده) سپس هفته دوم را آغاز کنید تا رفع لکه های صورت مدت درمان را ادامه دهید که گفته شد نسبت به لکه های صورت بین 4 الی 6 هفته بطول می انجامد.قیمت پک ضد لک در سایت خاص باکس بروز و معتبر است و شما میتوانید از همین صفحه اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی