وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

 

تنوع زیاد گوشی های موبایل در سال های اخیر انتخاب های زیادی را هنگام خرید گوشی مقابل خریداران قرار می دهد! به همین دلیل انتخاب یک گزینه قطعی و مناسب کمی برای افراد سخت شده است.یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که میتواند انتخاب ما را راحت تر کند تعیین بودجه است. در ادامه ی سری راهنمای های تخصصی که تا به امروز منتشر کردیم قصد داریم در این راهنما به معرفی بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون تومان بپردازیم.پس اگر به دنبال خرید بهترین موبایل میان رده تا سه میلیون در بازار هستید این مطلب را ازدست ندهید.

بد نیست قبل از هر چیز بدانید که گوشی های هوشمند نام برده از خانواده های مختلف برند های محبوب و برتر هستند و از طرفی کیفیت و عملکرد مطلوبی برای کاربری روزمره دارند. ما در این راهنما خرید سعی می کنیم با در نظر گرفتن قشر های مختلف مصرف کننده و سلیقه های گوناگون، گزینه های متعددی را معرفی کنیم تا در نهایت هر شخصی بهترین گوشی با توجه به بودجه و به صرفه ترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

گوشی موبایل تا 3 میلیون

هر چند مرز های ظاهری و امکانات بین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و گران قیمت فوق العاده باریک شده اما در حال حاضر گوشی های هوشمند تا 3 میلیون تومان را به عنوان گوشی های ارزان قیمت و یا اقتصادی معرفی می کنند. این دسته از موبایل ها با قیمت پایین و قدرت کمتر نسبت به گوشی های گران تر گزینه های مناسبی برای عموم مصرف کنندگان روزمره یعنی کسانی که صرفا نیاز به استفاده از اینترنت، زنگ زدن، آهنگ گوش دادن، عکس گرفتن و... به صورت معمولی  دارند، بشمار می روند. به عبارتی نباید از گوشی های اقتصادی انتظار ارائه قدرت و عملکردی مثل گوشی های پرچمدار را داشته باشید، این دسته از گوشی ها نیاز های روزمره را شما را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب رفع می کنند.نا گفته نماند انتظارات هر شخص متفاوت است و ممکن است یک گوشی معمولی از انتظارات شما فراتر هم باشد پس  نسبت به مشخصات فنی و تجربه کاربرانی که محصول را خریداری کردند خوب تحقیق کنید.اگر در نظر دارید برای خرید گوشی جدید خود هزینه بیشتری بکنید ولی بودجه کافی ندارید و یا علاقه مند به خرید گوشی موبایل به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت هستید به صفحه فروش اقساطی خاص باکس نیم نگاهی داشته باشید.

1. گوشی موبایل سامسونگ A01 Core 16GB

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

مدت زمان زیادی است که گوشی های سامسونگ در صدر پرفروش ترین های بازار قرار گرفته است و این غول بزرگ کره ای هر ساله علاوه بر پرچم داران پرطرفدار خود، میان رده های بسیاری را به فروش می رساند. در تابستان امسال یعنی 6 آگوست 2020 یکی دیگر از همین میان رده های پرفروش توسط سامسونگ معرفی شد. سامسونگ A01 Core را می توان یکی از مخاطبین بزرگ در رده قیمتی بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان نامید. این گوشی با طراحی تقریبا کلاسیک اما مشخصات سخت افزاری مناسبی معرفی شد.

سامسونگ A01 Core دارای یک بدنه پلاستیکی می باشد که وزنی به اندازه 150 گرم را برای این گوشی رقم زده است. صفحه نمایشی که سامسونگ برای این گوشی میان رده در نظر گرفته است یک نمایشگر 5.3 اینچی با کیفیت HD می باشد که 311 پیکسل در هر اینچ آن وجود دارد و مطمئنا شما را راضی نگه می دارد. سامسونگ A01 Core با یک پردازنده 4 هسته ای Mediatek مجهز شده است و قادر است در حالت کلی و استفاده روزمره شما، تا حد خوبی از پس کارهایی که به آن می سپارید برآید. حافظه رم و حافظه داخلی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است در دو نسخه به ترتیب 1+16 و 2+32 گیگابایت می باشد.

چشمان تیز بین سامسونگ یک لنز 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سلفی 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی است. باتری این گوشی نیز یک باتری بسیار خوب 3000 میلی آمپر است که انتظار می رود تا حد خوبی برایتان دوام بیاورد. چنانچه شما نیز قصد هزینه کردن برای خرید گوشی میان رده تا 3 میلیون تومان را دارید این گوشی یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید آن را در لیست خرید گوشی خود قرار دهید.

 

2. گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 2019

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

در ماه مارچ سال ۲۰۱۹ هواوی جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی Huawei Y6 Prime 2019 را رونمایی کرد. آیا به دنبال خرید گوشی تلفنی هستید که جدیترین ویژگی های تلفن های هوشمند را بدون صرف هزینه گزاف داشته باشد؟ Y6 Prime 2019 یک گوشی ارزان قیمت  اما دارای کیفت ساخت بالاست. خرید گوشی تا سقف ۳ میلیون تومان دارای یک بازار رقابتی اما محدود می باشد. اما واقعا Y6 Prime 2019 در این رنج قیمتی چه ویژگی هایی در بر خواهد داشت؟ خوب، هنگامی که شرکت هواوی درگیر ماجرا باشد، بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید شما شگفت زده خواهید شد، با توجه به اینکه Y6 Prime 2019 بسیاری از اصول اولیه یک گوشی موبایل را داراست در بعضی زمینه ها بسیار خوب عمل کرده است. هواوی Y6 Prime 2019 دارای صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی ۷۲۰×۱۵۶۰ با تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ می باشد. دنیای جدید و بدون مرز را در نمایشگر +HD کشف کنید. این صفحه گسترده با نسبت صفحه نمایش به بدنه 87٪ نمای بیشتری را برای فیلم ها، عکس ها و کتاب های مورد علاقه شما فراهم می کند. HUAWEI Y6 Prime 2019 همچنین نور آبی مضر را بلاک می کند و دارای مجوز TÜV Rheinland نیز می باشد. Huawei Y6 Prime 2019 در سه رنگ متفاوت عرضه می شود، اما این سه رنگ هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. رنگ آبی! در اصل شما رنگ آبی یاقوت کبود را خواهید داشت که شامل ذرات بازتابنده نور محیط می باشد. در حالی که رنگ کهربایی این گوشی دارای یک لایه چرم ضد اثر انگشت است که این روز ها در گوشی های های میان رده نایاب می باشد.  در آخر رنگ سیاه نسبتا ساده برای افرادی که طراحی کلاسیک را می پسندند. HUAWEI Y6 Prime 2019 گل سر سبد ارزان قیمتهای گوشی های هواوی می باشد که با قفل صورت و اسکنر اثر انگشت از اطلاعات شما به آسانی محافظت می کند. Face Unlock به صورت هوشمند باعث افزایش روشنایی در شرایط کم نور می شود تا چهره شما به راحتی مشاهده شود.

3. گوشی موبایل شیائومی Mi A3

 

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

 

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 یک گوشی میان رده ی دیگر از شرکت قدرتمند شیائومی است که در سال جاری به بازار معرفی شد. این گوشی همه فن حریف با قابلیت هایی که دارد می تواند نیاز شما را مثل یک پرچمدار برآورده کند. نمایشگر سوپرامولد 6 اینچی قطره ای قاب جلوی این اسمارتفون را آراسته است و در قاب پشتی رنگ آمیزی زیبای آن روی جنس شیشه ای دلربایی می کند. دوربین اصلی با سه سنسور ویژگی های وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید همچون یک عکاس حرفه ای از امکانات آن بهره بگیرید. دوربین اصلی مجهز به سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی است که به ترتیب سنسورهای عریض، فوق عریض و عمقی هستند و می توانند شما را برای عکاسی در شرایط مختلف آماده سازند. دوربین سلفی این گوشی نیز با یک سنسور 32 مگاپیکسلی تمام قد در اختیار شماست تا همراه شما در ثبت خاطراتتان باشد.

گوشی شیائومی Mi A3 دارای پردازنده اسنپدراگون 655 هشت هسته ای با معماری 11 نانومتری می باشد و همین امر در تسریع انجام فرمان های پردازشی بسیار مثمرثمر واقع خواهد شد. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو 610 است و می تواند بازی های نیمه سنگین را بسیار روان اجرا نماید. فضای درنظر گرفته شده برای انجام این کنش ها و واکنش ها رم 4 گیگابایتی است و حافظه ذخیره سازی نیز نسخه ی 64 و 128 گیگی دارد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Mi A3 دارای حجم 4030 میلی آمپر ساعتی است و می تواند یک روز و نیم شما را همراهی کند. اگر قصد دارید یک گوشی میان رده خریداری کنید و در عین حال توقع کاربری فراوانی دارید گوشی موبایل شیائومی Mi A3 دقیقا همان گوشی مدنظر شماست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی