وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۴
مرداد

قهوه گانودرما

کاهش قند به صورت طبیعی با مصرف قهوه گانودرما

آیا تا به حال اسم قارچ گانودرما به گوشتان خورده؟ در مورد قهوه گانودرما چه میدانید؟ آیا فردی را میشناسید که با بیماری قند دست و پنجه نرم میکند؟ چقدر اطلاعات از این بیماری فراگیر و آزار دهنده دارید؟ آیا میدانستید راه علاج آن در طبیعت نهفته است؟ بعد از خواندن این مطلب حتما شما هم نوشیدن قهوه گانودرما را به دیگران توصیه خواهید کرد.

معرفی قهوه گانودرما

مطمئنا لقبی که به قارچ گانودرما داده اند یعنی «معجزه قرن» بی علت نبوده است. بیشتر مردم، حتی کارشناسان و متخصصین در زمینه تغذیه و سلامت دارای نقطه نظر های متفاوتی در مورد اثرات فوق العاده گانودرما هستند، اما با وجود تمام این اختلافات، چند نکته وجود دارد که مشترک است و توسط تحقیقات کاملا علمی در مورد قارچ گانودرما و اثرات بی نظیرش ثابت شده است.

  • بابک موسوی
۱۳
مرداد

خواص انگشتر عقیق

تاریخچه انگشتر عقیق:

عقیق از قدیم الایام به عنوان یک سنگ نیمه قیمتی شناخته شده است. در طول تاریخ بشر سنگ و انگشتر عقیق در میان مردم از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن همچون سنگ های زینتی دیگر مثل زمرد، یشم و یاقوت از دوران های پیش از تاریخ اسلام تا به امروز در مباحث جواهر سازی، مهر سازی، انگشتر، تسبیح سازی و بسیاری از موارد زینتی دیگر رایج بوده است.

اما دلیل اینکه سنگ عقیق محبوبیت فراوانی پیدا کرده است چیست؟ چطور این زیبای گران بها در دل مردم نفوذ پیدا کرده است؟ بطوریکه همه اقشار جامعه از آن استفاده می کنند علت اصلی این است که جدای از زیبایی و قیمت مناسب سنگ عقیق و یا به عبارتی انگشتر عقیق دارای خواص درمانی بسیاری می باشد.

دلیل دیگری که سنگ عقیق را می تواند از سنگ های زینتی متمایز کرد ریشه در باورهای مذهبی ما دارد چرا که عقیق جزو «سنگ‌های کریمه» است، سنگ های کریمه در اصطلاح به سنگ‌های سفارش‌شده در اسلام و روایات می گویند.

  • بابک موسوی