وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۲
آذر

کیف چرمی

خریدن یک کیف چرمی ممکن است حسابی گیج کننده باشد. بازار پر شده از محصولات چرمی بی کیفیت تقلبی و بی ارزش با یراق آلاتی که سه چهارماهه می شکنند. برای این که بتوانید بین یک کیف چرمی مرغوب و یک جنس بی‌ارزش بی‌دلیل گران تمایز قائل شوید، کارشناسان خاص باکس توجه به نکته‌های زیر را به شما توصیه می‌کنند.

کیف چرم اگر اصل باشد نه تنها از نظر زیبایی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، بلکه گران تر از سایر کیف ها خواهد بود. به همین خاطر باید قبل از خرید با راهکارهای شناخت چرم اصل آشنا بود. همچنین بعد از انتخاب درست و مناسب، لازم است با رعایت راه های مراقبت از کیف چرم، زیبایی اولیه آن را حفظ و طول عمرش را افزایش داد. شناخت کیف چرم اصل و مراقبت از آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

  • بابک موسوی
۱۵
آذر

باتری گوشی شیائومی

باتری گوشی را خیلی‌ها قلب آن می‌دانند. بهترین گوشی دنیا را هم اگر داشته باشید اما باتری آن درست و حسابی شارژ نگه ندارد هر روز دچار مشکل می‌شوید. این روزها دیگر اکثر گوشی‌های جدید با باتری‌های غیرقابل تعویض عرضه می‌شوند. این ماجرا به‌معنای آن است که شما برای تعویض باتری گوشی شیائومی باید حتما به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

این طبیعت باتری‌های گوشی‌های تلفن همراه است که پس از مدتی ظرفیت سابق خود را از دست می‌دهند اما ترفندهایی وجود دارد که با توجه به آنها می‌توانید عمر باتری گوشی شیائومی را افزایش دهید و دیرتر دچار مشکل باتری شوید.

  • بابک موسوی
۰۹
آذر

پک ضد لک اسکراب لایه بردار صورت کرم ضد آفتاب MND

 

این پکیج که به اختصار پک ضد لک نفیس نامیده می شود دارای سه کرم است و مناسب همه نوع پوست حتی پوست های چرب می باشد. محتویات پک ضدلک به شرح زیر است:

کرم اسکراب لایه بردار
کرم روشن کننده
کرم ضد آفتاب

با یک نگاه دقیق به آینه مشخص می شود که آن کک و مک های ریز و جذاب در واقع رد جوش می باشد و خبر بد این است که، سلول های مرده پوستی هستند، خبر خوب این است که می توانید از دست آن ها خلاص شوید. وقت آن است که منافذ پوست خود را تمیز کنید. اما قبل از خرید پک ضد لک اسکراب لایه بردار صورت کرم ضد آفتاب MND حتما مطالب زیر را مطالعه کنید.

پک ضد لک و اسکراب لایه بردار صورت MND با بهره‌گیری از میکرو‌دانه‌های موجود در خود جهت لایه‌برداری ملایم پوست، سبب روشن‌تر شدن پوست می‌شود. اثر استفاده از این لایه‌بردار، نفوذپذیری بیشتر پوست برای جذب کرم روشن‌کننده می‌باشد. همچنین عمق لک‌های پوستی را کاهش می‌دهد. میکرودانه‌های موجود در این محصول سبب پاکسازی پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها و سلول‌های مرده می‌شود و چهره شما هر روز بهتر، زیباتر و جذاب‌تر از روز قبل می‌گردد.

  • بابک موسوی
۰۸
آذر

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

 

در بازار رنگارنگ گوشی موبایل، قیمت های متفاوت،امکانات گوناگون، تنوع بی شمار و پیشرفت تکتولوژی دست به دست هم داده اند تا برای انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه مان همیشه گزینه های زیادی وجود داشته باشد. در رقابت کمپانی های بزرگ و درجه یکی همچون سامسونگ و شیائومی و آنر و هواوی و ... کدام بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار را دارد؟ با ما همراه شوید تا در ادامه بهترین و به صرفه ترین مدل ها به نسبت امکانات را با هم بررسی کنیم و نقاط ضعف و قدرت آنها را زیر ذره ببین ببریم.

انتخاب بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان

محصولات زیادی در این بازه قیمتی قرار می گیرند ولی سعی خاص باکس بر این است که گزینه هایی را معرفی کنیم که در بازه حدودی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان قرار بگیرند در واقع فرض می گیریم قرار است بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان را انتخاب کنیم برای همین به گوشی های ارزان تر کاری نداریم.

  • بابک موسوی
۰۶
آذر

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

 

تنوع زیاد گوشی های موبایل در سال های اخیر انتخاب های زیادی را هنگام خرید گوشی مقابل خریداران قرار می دهد! به همین دلیل انتخاب یک گزینه قطعی و مناسب کمی برای افراد سخت شده است.یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که میتواند انتخاب ما را راحت تر کند تعیین بودجه است. در ادامه ی سری راهنمای های تخصصی که تا به امروز منتشر کردیم قصد داریم در این راهنما به معرفی بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون تومان بپردازیم.پس اگر به دنبال خرید بهترین موبایل میان رده تا سه میلیون در بازار هستید این مطلب را ازدست ندهید.

بد نیست قبل از هر چیز بدانید که گوشی های هوشمند نام برده از خانواده های مختلف برند های محبوب و برتر هستند و از طرفی کیفیت و عملکرد مطلوبی برای کاربری روزمره دارند. ما در این راهنما خرید سعی می کنیم با در نظر گرفتن قشر های مختلف مصرف کننده و سلیقه های گوناگون، گزینه های متعددی را معرفی کنیم تا در نهایت هر شخصی بهترین گوشی با توجه به بودجه و به صرفه ترین انتخاب ممکن را داشته باشد.

گوشی موبایل تا 3 میلیون

هر چند مرز های ظاهری و امکانات بین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و گران قیمت فوق العاده باریک شده اما در حال حاضر گوشی های هوشمند تا 3 میلیون تومان را به عنوان گوشی های ارزان قیمت و یا اقتصادی معرفی می کنند. این دسته از موبایل ها با قیمت پایین و قدرت کمتر نسبت به گوشی های گران تر گزینه های مناسبی برای عموم مصرف کنندگان روزمره یعنی کسانی که صرفا نیاز به استفاده از اینترنت، زنگ زدن، آهنگ گوش دادن، عکس گرفتن و... به صورت معمولی  دارند، بشمار می روند. به عبارتی نباید از گوشی های اقتصادی انتظار ارائه قدرت و عملکردی مثل گوشی های پرچمدار را داشته باشید، این دسته از گوشی ها نیاز های روزمره را شما را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب رفع می کنند.نا گفته نماند انتظارات هر شخص متفاوت است و ممکن است یک گوشی معمولی از انتظارات شما فراتر هم باشد پس  نسبت به مشخصات فنی و تجربه کاربرانی که محصول را خریداری کردند خوب تحقیق کنید.اگر در نظر دارید برای خرید گوشی جدید خود هزینه بیشتری بکنید ولی بودجه کافی ندارید و یا علاقه مند به خرید گوشی موبایل به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت هستید به صفحه فروش اقساطی خاص باکس نیم نگاهی داشته باشید.

  • بابک موسوی
۰۳
آذر

سرم ضد چروک سلول بنیادی و حاوی طلای 24 عیار Blackberry

سرم ضد چروک سلول بنیادی حاوی طلای 24 عیار Blackberry

وقتی صحبت مراقبت از پوست و محصولات ضد پیری می شود، بهترین سرمایه گذاری خرید سرم ضد چروک درجه یک است. سرم ها کوچک تر از مرطوب کننده های معمولی هستند و به همین ترتیب فرمولاسیون های بسیار پیشرفته ای دارند که به آنها اجازه می دهد تا در پوست نفوذ کنند و مواد قوی و ویتامینه را به طور کامل تری تحویل دهند.

موارد استفاده سرم ضد چروک طلا Blackberry

•    جوان سازی و رفع چروک‌های پوست
•    تامین رطوبت عمقی پوست برای مدت طولانی
•    تحریک و فعالسازی عملکردهای حیاتی پوست

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری از نحوه عملکرد و مواد تشکیل دهده سرم طلای ضد چروک خواهیم داشت جالب است بدانید این سرم ضد چروک یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی بلک بری می باشد.

  • بابک موسوی