وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

در چندین سال گذشته اگر شما برای خرید گوشی هوشمند به بازار می رفتید، قطعا با صرف هزینه برای خرید گوشی تا  10 میلیون تومان یکی از مدرن ترین، قوی ترین و بهترین گوشی های پرچم دار جهان را می توانستید تهیه کنید. اما اکنون چطور؟ با گذشت زمان و تغییر در وضعیت اقتصاد کشورمان آیا باز هم می توان با صرف چنین هزینه ای یکی از بهترین گوشی های بازار را در اختیار داشت؟ آیا باز هم می توان با گذر از فروشگاه ها و نمایندگی های اصلی گوشی های هوشمند در شهر های مختلف، بالاترین مدل را خرید کرد؟ با افزایش بی رویه و بدون سابقه نرخ ارز که تاثیر مستقیم روی قیمت گذاری کالاها، از جمله گوشی موبایل دارد، پاسخ قطعا منفی است، و اکثر کاربران دچار سردرگمی در خرید این گونه کالاها شده اند. این صفحه درست جایی است که قدرت انتخاب شما بهتر می شود، پس با ما همراه باشید. چرا که 10 میلیون هزینه ای که قرار است بپردازید، قطعا ارزش وقت گذاشتن برای خرید بهتر را دارد در این مقاله با معرفی بهترین گوشی موبایل تا 10 میلیون تومان از برند های مختلف موجود در بازار با شما هستیم.

دنیای تکنولوژی به گونه ای است که روز به روز در حال پیشرفت است و فضا را تبدیل به یک عرصه ی رقابتی تنگاتنگ کرده است. شرکت های مختلف هرکدام در تلاش اند تا هر ساله با معرفی بروز ترین محصولات خود بار دیگر زمینه ای برای بقا و راهکاری برای بازگشت به لیگ قهرمانان را فراهم کنند. یک گوشی میان رده، برای هرکس که می خواهد امکانات بالا را با قیمتی کمتر تجربه کند بسیار مناسب است. گوشی های میان رده تا 10 میلیون تومان در واقع می توانند امکاناتی نزدیک به پرچم داران داشته باشند و تا چندین سال شما را در مدیریت کارهایتان همراهی کنند.

تخصص شرکت امریکایی اپل گاها تولید گوشی های پرچم دار لوکس و گران قیمت می باشد و همیشه محصولاتی که معرفی می کند، نه تنها در داخل کشورمان بلکه در خارج از کشور هم در رده بندی قیمتی بالایی قرار میگیرند. چنانچه اپل را در نظر نگیریم، شرکت هایی چون سامسونگ، هواوی و شیائومی هرساله در تلاش اند تا طبق رسوم خود محصولاتی را معرفی کنند که نه در دسته ی پایین رده ها قرار می گیرند نه آنچنان پیشرفته و گران قیمت اند که به آن ها پرچم دار بگوییم این گوشی های پر طرفدار که به میان رده ها معروف اند بازه قیمتی حدودی 6 تا 13 میلیون را در حال حاضر شامل می شوند. ما هم در این مقاله بهترین گوشی ها تا 10 میلیون را برای خریدی هوشمندانه تر معرفی کرده ایم.

چنانچه قصد دارید با مبلغی حدود 7 میلیون تومان اقدام به خرید نمایید، پیشنهاد می کنیم از مقاله خرید گوشی تا 7 میلیون تومان بازدید نمایید.

 

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

 

سامسونگ Galaxy A71

از همان ابتدا Galaxy A برای هدف قرار دادن میانه ی بازار بود. سال گذشته سامسونگ تنوع را در سری A با Galaxy A10 و Galaxy A20 بیشتر کرد. این استراتژی سامسونگ را می توان اینگونه بررسی کرد که سری A را وارد دو دسته ارزان قیمت و گران قیمت می کند. یکی از بهترین گوشی هایی که سامسونگ سال گذشته وارد بازار کرد مدل A70 بود. بار دیگر موعد معرفی یک Galaxy A فرا رسیده و سامسونگ A71 تمام و کمال اینجاست تا مثل همیشه ثابت کند این کمپانی بدون دلیل پرفروش ترین برند دنیا نیست! سامسونگ Galaxy A71 به اندازه ی کافی قدرتمند هست تا ارتقای آن نسبت به A70 را برایتان گارانتی کند. تراشه ی جدید، دوربین های با رزولیشن جدید و همچنین اندروید و رابط کاربری جدید. طراحی سامسونگ A71 مشابه برادر کوچک تر خود یعنی A51 است و نسبت به A70 کمی دچار تغییر شده است. این تغییر را می توان در چیدمان دوربین ها در قاب پشتی و برش دوربین سلفی روی نمایشگر به خوبی مشاهده کرد.

سامسونگ Galaxy A71 دارای بدنه و فریمی از جنس پلاستیک (پلی کربونات) می باشد. اصطلاحی که متخصصین بررسی گوشی های هوشمند به این ساختار داده اند، کلمه ی Glasstic است یعنی طراحی پلاستیکی که بسیار به شیشه شبیه است. سامسونگ A71 دارای بدنه ای به ابعاد 163.6x76x7.7 است که آن را تبدیل به گوشی نسبتا بزرگ و خوش دستی کرده. به لطف بدنه پلاستیکی وزن گوشی به 179 گرم رسیده که با توجه به سایز نسبتا بزرگ آن یک مزیت حساب می شود. قاب جلویی دستگاه میزبان صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی Super AMOLED است که توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود. طراحی صفحه نمایش نسبت به نسل قبل کمی دچار تغییر شده است و برش ناچ قطره مانند A70 جای خود را به برش حفره ای موسوم به Infinity-O داده است که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. صفحه نمایش سامسونگ Galaxy A71 دارای رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد که نسبت تصویر 9:20 و تراکم 393 پیکسل در اینچ را ایجاد می کند.

قاب پشتی دستگاه میزبان دوربین های باکیفت سامسونگ هستند که درون یک مستطیل کنار یکدیگر قرار گرفته اند. لنز اصلی سامسونگ یک دوربین 64 مگاپیکسلی به نام Samsung Brihgt GW1 است که تکنولوژی (Tetracell (Quad-Bayer را در خود نهفته است. دوربین بعدی یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید زیاد است. همچنین دو سنسور 5 مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو در کنار سنسور اصلی خدمت می کنند. دوربین از کیفیت بالایی برخوردار است و قادر به فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 4K می باشد. همچنین دوربینی که سامسونگ برای طرفداران عکاسی سلفی در نظر گرفته نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی بسیار باکیفیت است. قلب تپنده ی Galaxy A71 پردازنده 8 نانومتری Snapdragon 730 است اما این پردازنده فاقد پسوند G است. یعنی نسبت به این نسخه کمی ضعیف تر است. در کنار این پردازنده شما 8 گیگابایت حافظه برای برنامه های در حال اجرا و 128 گیگ حافظه داخلی برای ذخیره فایل های خود در اختیار دارید که البته با کارت حافظه ی جانبی می توانید آنرا ارتقا دهید. سامسونگ A71 به کمک یک باتری غول پیکر 4500 میلی آمپری انرژی مورد نیاز خود را تامین می کند. این باتری به کمک یک شارژر سریع 25 واتی شارژ می شود که ظرف مدت 30 دقیقه گوشی شما را 50 درصد شارژ می کند. A71 جزو اولین گوشی های هوشمند سامسونگ است که به اندروید 10 مجهز شده. در کنار این اندروید شما می توانید نهایت لذت را از نسخه ی جدید One UI 2 ببرید.

سامسونگ A71 یک گزینه ی بسیار مناسب برای تجدید نظر نسبت به خرید A70 است. حتی اگر سامسونگ A70 دارید بازهم ارزش ارتقا به سامسونگ A71 شامل حالتان می شود چرا که نه تنها ظاهر بلکه مشخصات فنی این گوشی هم دچار تغییرات بزرگ شده است. اما برخلاف همه ی گلکسی A ها این گوشی نه ارزان قیمت است و نه قیمت رقابتی دارد. چرا که کاملا آن را می توانید در سطح یک پرچمدار قرار دهید. زیبایی، قدرت و کیفیت، چیزی که سامسونگ به خوبی متوجه آن است.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

سامسونگ Galaxy A51

پلاک نامی "Galaxy A" اولین بار در Samsung SHW-M100S ظاهر شد که در سال 2010 به طور انحصاری برای بازار کره جنوبی منتشر شد و با نام Samsung Galaxy A شناخته می شود. این دستگاه یک میان رده بود و پایین تر از گل سرسبد سامسونگ یعنی گلکسی اس قرار داشت. در آگوست 2014 سامسونگ Galaxy Alpha را به همراه Galaxy A3 و Galaxy A5 معرفی و در دسامبر 2014 آنها را وارد بازار نمود. Galaxy alpha اولین گوشی بود که سامسونگ در ساخت آن از فلز کمک گرفته بود و دیگر طعنه های رقیبان بر روی محصولات بی کیفیت پلاستیکی برای این شرکت نام آور کره ای معنی نداشت. و این جرقه ای بزرگ برای تصمیم سامسونگ به ادامه ی نسل گوشی های سری A بود. این غول بزرگ کره ای با معرفی سری A از کهکشانی های خود، قصد هدف قرار دادن میانه بازار را داشت و تا به امروز بسیار هم موفق عمل کرده است. سامسونگ هر ساله با بروز رسانی این سری از گوشی های خود این اطمینان را به طرفداران خود داده که هنوز هم شرکتی بزرگ و قابل احترام است.

5 سال از معرفی اولین Galaxy A می گذرد و درست در همان ماه دسامبر سامسونگ Galaxy A51 را متولد کرد تا بار دیگر به همه ثابت کند که مستحق قرار گرفتن در کنار بهترین میان رده های بازار است. سامسونگ A51 میان رده ای رو به بالا برای بازگشت دوباره این شرکت به صدر جدول است. زبان طراحی گوشی های سامسونگ با معرفی نسل ششم از سری S سامسونگ دچار تغییر شد. و سامسونگ با استفاده از فلز و شیشه توانست طرفداران بسیاری حتی از دیگر برند ها را به سمت خود جذب کند. متریال به کار برده شده در Galaxy A51 باز هم دچار یک عقب گرد از سوی سامسونگ شد. بدنه پشتی و فریم سامسونگ A51 همگی از پلاستیک ساخته شده اند. بابت استفاده از اینگونه مواد در ساخت میان رده ای قدرتمند نمی توان خرده ای به سامسونگ گرفت. شاید این شرکت به سیاست گذاری های خود در استفاده از پلاستیک برای کاهش قیمت این میان رده پایبند بوده و یا دوستدار کسانی است که از در دست گرفتن گوشی بزرگ و سبک لذت می برند که سامسونگ در این باره می گوید A51 در سطحی از سبکی و راحتی طراحی شده است.

سامسونگ A51 دارای ابعادی به اندازه 158.5x73.6x7.9 میلی متر و دارای رنگ های مشکی، سفید، آبی و بنفش می باشد که به لطف بدنه پلاستیکی خود چیزی نزدیک به 172 گرم وزن دارد. در جلوی گوشی شما شاهد صفحه نمایش بزرگ این گوشی هستید که اندازه ی 6.5 اینچی دارد و دارای رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل است که چگالی صفحه نمایش را به 405 پیکسل بر هر اینچ رسانده است و حدود 87.4 درصد از قاب جلویی گوشی را اشغال کرده است. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLDE می باشد که به وسیله ی گوریلا گلس 3 پوشیده شده است تا در حد امکان از ایجاد صدمه به صفحه نمایش با کیفیت شما جلوگیری کند.

قسمت پشتی دوربین های 4 گانه سامسونگ درون یه مستطیل منتظرند تا با اشاره ای اقدام به ثبت لحظات شما کنند. سامسونگ A51 دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد که تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می کند. در کنار این دوربین لنزهای کمکی 12 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگلپیکسل ماکرو و یک لنز 5 مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق تصاویر به کار برده شده است. همچنین این دوربین قادر است تا با رزولیشن 4K فیلمبرداری کند. برای طرفداران عکاسی سلفی سامسونگ لنز 32 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که مطمئنا این دوربین هم قادر به ثبت تصاویر خیره کننده ای است. Galaxy A51 دارای پردازشگر سریع و فضای ذخیره سازی وسیعی است، یک پردازنده هشت هسته ای پیشرفته و حداکثر 8 گیگابایت رم عملکردی روان و کارآمد را ارائه می دهند. و با 128 گیگابایت حافظه داخلی دیگر نیاز نیست نگران کمبود حافظه باشید چرا که با کارت microSD می توانید تا 512 گیگابایت دیگر به آن اضافه کنید. به وسیله ی باتری 4000 میلی آمپر ساعتی A51 قادر خواهید بود تا ساعت ها بدون نگرانی از اتمام شارژ به تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و یا عکاسی بپردازید و با شارژر سریع 15 واتی به سرعت باتری پرقدرت خود را شارژ نمایید. سامسونگ A51 دارای اندروید 10 و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ با نام ONEUI است که به لطف سخت افزار قوی این گوشی، حرکت در منوها و باز کردن برنامه ها بسیار روان انجام می شوند.

سامسونگ هرگز در میانه بازار مانند قدیم کار ساده ای نخواهد داشت، و گوشی های بسیار ارزشمندی از برندهای Xiaomi، Huawei و حتی Nokia هستند که آن را به چالش بکشند. سامسونگ A51 یک پکیج کامل در زمینه دوربین، صفحه نمایش و پردازش است و یکی از سبک ترین گوشی هایی است که صفحه نمایش بزرگی را در خود جای داده است. همه ی این ویژگی ها چیزهایی بودند که تا همین اواخر فقط مختص پرچمداران بودند. پس بدون شک می توانید همین حالا و با خیال راحت آن را بخرید.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

شیائومی Redmi Note 9 Pro

ردمی مانند آنر هوآوی، یک برند فرعی از شرکت چینی شیائومی است که اولین بار در ژوئیه 2013 با امضای یک گوشی هوشمند ارزان قیمت معرفی شد. با رسیدن به سطح موفقیت بالا این برند در سال 2019 به یک مارک فرعی جداگانه از شیائومی تبدیل شد و در سال 2020 این موفقیت را با یکی از پرفروش ترین مدل هایش تا کنون تکمیل کرد، یعنی شیائومی Redmi Noe 9 Pro که همانطور که از نامش پیداست، ساخته شده تا حرفه ای باشید. ردمی نوت 9 پرو را می توان لایق به یدک کشیدن عنوان پرچم دار هم دانست. چرا که به خوبی نشان داده در همه ی زمینه ها حرفهای زیادی برای گفتن دارد. از سال 2019 به بعد تنها 2 جنبه بود که سازندگان در طراحی گوشی های هوشمند خود می توانستند با آن بازی کنند. یکی برش صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی، و دیگری نحوه چیدمان دوربین های اصلی در قاب پشتی. شیائومی ردمی Note 9 Pro این نکته را با دوربین سلفی و یک مربع شامل دوربین های اصلی به خوبی نشان داده است و دارای یک طراحی متقارن به سبک پرچم داران است.

بدنه ردمی نوت 9 Pro دارای ابعاد 165.8x76.7x8.8 میلی متر و دارای رنگ بندی خاکستری، سفید و سبز است. فریم دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده است. لبه سمت راست شیائومی ردمی Note 9 Pro میزبان کلیدهای تنظیم صدا و پاور است. دکمه ی پاور به وسیله ی یک سنسور تشخیص اثر انگشت ادغام شده که بسیار کاربردی و مهم است. در قاب جلوی دستگاه صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD قرار دارد که 84.5 درصد از قاب جلویی را پوشش داده. این صفحه نمایش دارای رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل می باشد که تراکمی معادل 395 پیکسل بر هر اینچ را برای این صفحه نمایش بزرگ به ارمغان می آورد. این صفحه نمایش دارای یک بریدگی حفره مانند است که به زیبایی دوربین سلفی را در خود جای داده است و به وسیله ی Gorilla Glass 5 پوشیده شده است. قاب پشتی دستگاه که از جنس شیشه ساخته شده است دوربین های قوی ردمی را با چیدمانی مربع شکل در کنار هم قرار داده است.

شیائومی Redmi Note 9 Pro دارای سیستم دوربین چهاگانه است. ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر با کیفیت باورنکردنی را فراهم می کند و با داشتن یک دوربین فوق العاده 8 مگاپیکسلی زاویه دید، یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، شما همیشه و در هر شرایطی آماده عکسبرداری خواهید بود. دوربین اصلی دارای فیلتر Quaid-Bayer است و اینطور که به نظر می رسد ساخت شرکت سامسونگ است و این دلیلی است که می گوییم دوربین این گوشی در رده بالایی قرار دارد. این دوربین قادر به فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. در بخش عکاسی سلفی نیز شیائومی یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ردمی نوت 9 پرو در نظر گرفته است که به نوبه ی خود قابل قبول است. بار سنگین پردازش در شیائومی ردمی نوت 9 پرو بر دوش چیپست 8 هسته ای و 8 نانومتری Snapdragon 730G است. در کنار این پردازنده، شیائومی Adreno 618 را مسئول پردازش های گرافیکی و کمک به پردازنده اصلی کرده است. Redmi Note 9 Pro  دارای دو نسخه ذخیره سازی با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه پایه با 6 گیگ رم و 64 گیگیابایت حافظه داخلی است. باتری که وظیفه تامین نیرو در ردمی نوت 9 پرو را بر عهده گرفته یک باتری پرقدرت 5020 میلی آمپری است که به وسیله ی یک شارژر پرقدرت 30 واتی شارژ می شود. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 10 می باشد که شیائومی با رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI نسخه 11 آن را شخصی سازی کرده است. این رابط کاربری در عین شلوغ بودن و دوری از اندروید خام گوگل، بسیار روان و پایدار عمل می کند.

ردمی نوت 9 پرو در هنگام عرضه فقط 269 یورو قیمت داشت که به نظر با چنین امکاناتی کاملا منطقی است. این تلفن هر جنبه ی مثبتی که وجود داشته را در خود جای داده است. یک صفحه سینمایی با رزولوشن بالا، یکی از قدرتمندترین تراشه های میان رده، یک دوربین بسیار متنوع و البته یک باتری با ماندگاری فوق العاده به همراه شارژ سریع که جای هیچ تردیدی را برای خریدتان باقی نمی گذارد.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

هواوی Nova 5T

شرکت بزرگ هواوی در حیطه کاری خود و در طول سالیان مدل های مختلف بسیاری از گوشی های هوشمند را وارد بازار کرد و در این راه موفقیت های بسیاری را کسب نمود. در این بین مدل هایی مانند آنر معرفی شدند که به مرور تبدیل به برند جداگانه ای در زیر مجموعه هواوی شدند و همچنان به کار خود ادامه می دهند. در سال 2016 که محصولات هواوی به مرور داشتند رنگ و بوی خاص خود را در بازار پیدا می کردند، در نمایشگاه IFA برلین دو محصول با نام های Nova و Nova Plus معرفی شدند که شانه به شانه ی دیگر محصولات هواوی در حرکت باشند و این شروعی بود برای یک برند زیر مجموعه دیگر هواوی که تحت نام Nova فعالیت می کرد. در اواسط جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده، Huawei به دلیل ادعای نقض عمدی تحریم های ایالات متحده علیه ایران، از تجارت با شرکت های آمریکایی محدود شد. در 29 ژوئن 2019، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده به توافق رسید تا مذاکرات تجاری با چین را از سر بگیرد و اعلام کرد که تحریم های فوق الذکر هواوی را کاهش می دهد. هواوی در ماه ژوئن 600 شغل در مرکز تحقیقات سانتا کلارا را کاهش داد و در دسامبر 2019 بنیانگذار آن یعنی رن ژنگفی در بیانیه ای اعلام کرد که این مرکز را به کانادا منتقل می کند زیرا محدودیت ها مانع تعامل آنها با کارمندان آمریکایی می شود. در همین بین بود که هواوی با معرفی Nova 5T بار دیگر وارد میدان شد و این نشانه ی اقتدار و سماجت هواوی برای ماندگاری در بازار گوشی های هوشمند بود. نوا 5 تی آنچنان محصول جدیدی هم نبود. این گوشی دقیقا همان Honor 20 بود و دقیقا مشخصات همان گوشی را داشت با این تفاوت که برند Nova در پشت این گوشی هوشمند هک شده بود.

در حالی که خط تولید نوا در ابتدا در بازارهای آسیا و اقیانوس آرام بود ، دلیل اصلی Huawei برای راه اندازی مجدد Honor 20 با نام تجاری نوا این بود که یکی از معدود گوشی های هوشمند 2019 است که خدمات Google را اجرا می کند و برای فروش در اروپا بسیار مهم است. هواوی با شعار رنگی که مورد توجه قرار می گیرد، اقدام به طراحی Nova 5T نموده است. رنگ های خیره کننده، بافت های شگفت انگیز و طراحی بازتابنده HUAWEI nova 5T احساس غوطه وری در یک فضای بی حد و حصر را ایجاد می کند. نوا 5 تی در ابعداد 7.8×74×154.3 میلی متر و وزن 174 گرم گوشی بسیار خوش دستی است. جنس بدنه پشتی دستگاه از شیشه مستحکم ساخته شده که به وسیله ی یک فریم آلومینیومی به صفحه نمایش باکیفیت آن متصل می شود. هواوی Nova 5T دارای رنگ های زیبا و متنوع مشکی، آبی، بنفش و سبز است و تقریبا همه ی سلیقه ها را پوشش میدهد. در قاب جلویی دستگاه صفحه نمایش باکیفیت و بزرگ 6.26 اینچی IPS LCD قرار گرفته است و از رزولیشن بالایی برخوردار است که هر اینچ آن دارای 412 پیکسل و نسبت آن 9.5:9 است. صفحه نمایش HUAWEI nova 5T با قرار دادن دوربین جلو در داخل حفره ای، یکپارچگی کامل خود را حفظ کرده و تجربه کاربر را متحول می کند.

هواوی نوا 5T در قاب پشتی از 4 دوربین حرفه ای با هوش مصنوعی استفاده کرده است. شکارچی اصلی این گوشی هوشمند سنسور 48 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن یک لنز 16 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض قرار گرفته است. دو سنسور 2 مگاپیکسلی نیز یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو به دیگر دوربین ها کمک می کنند. این سیستم چهارگانه دوربین قادر به ثبت ویدئوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسلی دارد که از کیفیت خیره کننده ای برخوردار است. الگوریتم های قدرتمند عکس و فیلم به شما کمک می کنند تصاویر و فیلم های رنگارنگ، با وضوح بالا را در هر زمان و هر مکان دریافت کنید. تصاویر و فیلم های غنی و واضح از مناظر وسیع گرفته تا کلوزآپ های نفس گیر دقیقا چیزی است که هواوی نوا 5 تی را تبدیل به یک گوشی با دوربین حرفه ای کرده است. قلب تپنده هوآوی یک تراشه پر سرعت اختصاصی به نام Kirin 980 است و یکی از برترین تراشه های تجاری 7 نانومتری SoC است که جهشی ابتکاری در تجربه های بدون تاخیر کاربر است. DUAL-NPU با ارائه قابلیت هوش مصنوعی برجسته، افزایش عملکرد و کارایی بیشتر، استفاده از HUAWEI nova 5T را پاسخگوی اجرای فرامین شما کرده است همچنین نسل جدید GPU Turbo عملکرد پردازنده و GPU را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد تا یک تجربه همه جانبه از محبوب ترین بازی های جهان ایجاد کند. گوشی شما ممکن است پر از محتواهای مهم و بزرگ مانند عکس، فیلم، برنامه و غیره باشد که همه ی این ها  می توانند سرعت تلفن هوشمند شما را کاهش دهند. اما 6 گیگابایت رم باعث تسریع در انجام کارها شده و حافظه ی اجرای چندین برنامه را تأمین می کند، همچنین حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای همه آهنگ ها، فیلم ها و برنامه های مورد علاقه شما وجود دارد. در این بین نوا 5 تی مجهز به یک باتری 3750 میلی آمپری برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی شما شده است و به کمک یک شارژر سریع 22.5 واتی شارژ می شود.

هواوی Nova 5T گوشی کاملی است. تولید و رقابت در بین شرکت های مختلف درحال رونق است و این در حالی است که هواوی، آنر و نوا با دولت ترامپ در حال مبارزه هستند. اما اگر شما دوست دارید یکی از جدیدترین طراحی ها و چیپست های هواوی را داشته باشید و از آخرین تحولات هواوی در بخش دوربین برخوردار باشید، هواوی Nova 5T اینجاست تا شما را یاری کند.

 

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان

شیائومی Mi Note 10 lite 64GB  

شیائومی اولین گوشی هوشمند خود را در ماه آگوست 2011 وارد بازار کرد و به سرعت سهم بازار خود را در چین به دست آورد تا به بزرگترین شرکت گوشی های هوشمند این کشور در سال 2014 تبدیل شود. چهار سال بعد، شیائومی لقب چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند در جهان را از آن خود کرد که هم در بزرگترین بازار چین و هم در بازار بزرگ دوم هند، پیشرو بودند. در سپتامبر 2019 کاربران فعال ماهانه رابط کاربری شیائومی موسوم به MIUI به عدد 291.6 میلیون نفر افزایش یافت که نشان از پیشرفت چشم گیر شیائومی در این چند سال اخیر بوده است. امروزه کمتر کسی است که نام این کمپانی تازه نفس و بزرگ چینی را نشنیده باشد. شیائومی با معرفی بهترین پرچم داران و میان رده ها هر ساله طرفداران بسیاری در دنیای دیجیتال از سراسر جهان را به خود جذب می کند. طراحی زیبا با متریال باکیفیت، سخت افزار پرقدرت و نرم افزار به روز در یک پکیج قیمتی پایین از بارزترین ویژگی های شیائومی است. شیائومی Mi Note 10 Lite دقیقا یکی از همین نمونه های بارز است که به شما امکان استفاده از میان رده ای در پوشش پرچم دار را می دهد. 6 ماه بعد از معرفی Mi Note 10 شیائومی با افزودن پسوند Lite و با دستکاری سیستم دوربین، نسخه ضعیف تر آن را به نام می نوت 10 لایت وارد بازار نمود تا این امکان را به کاربرانی که موفق به خرید نسخه ی گرانتر نشده بودند، بدهد.

شیائومی Mi Note 10 Lite دقیقا همان Mi Note 10 بود با این تفاوت که عدد دوربین اصلی از 108 به 64 کاهش پیدا کرده بود و به دنبال این تغییر، دوربین های کمکی نیز دستخوش تغییر شدند. شیائومی Mi Note 10 لایت دارای ابعادی به اندازه ی 157.8x74.2x9.7 میلی متر است که تقریبا گوشی ضخیم اما خوش دستی است. به لطف استفاده از قاب پشتی شیشه ای که با Gorilla Glass 5 پوشیده شده و همچنین فریم آلومینیومی، وزن گوشی به 204 گرم رسیده است که تقریبا با گوشی سنگین وزنی رو به رو هستیم. بدنه این گوشی هوشمند با رنگ های مشکی، سفید و بنفش برای زیبایی هرچه تمام سیقل داده شده است. 87.7 درصد از قاب جلوی دستگاه را صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت 6.47 ایچی AMOLDE دستگاه اشغال کرده است. کیفیت این صفحه نمایش بسیار بالاست و رزولیشن فول اچدی دارد که دارای 398 پیکسل بر هر اینچ می باشد. این صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت دارای روشنایی 430 nits و ویژگی HDR10 است که به وسیله ی یک لایه Gorilla Glass 5 برای محافظت در برابر ضربات احتمالی پوشیده شده است.

قاب پشتی دستگاه که در قسمت قبل به تغییر آن اشاره کردیم، سیستم دوربین چهارگانه شیائومی را در خود قرار داده است. شیائومی می نوت 10 لایت دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. در زمینه کیفیت اصلا نیاز به تعریف این دوربین نداریم و در بخش نقد و بررسی این گوشی هوشمند در مورد آن به طور کامل حرف زده ایم. دوربین شیائومی Mi Note 10  لایت قادر به فیلم بردای با کیفیت 4K می باشد که می توان گفت از ویژگی های پرچم داران است. در داخل بریدگی صفحه نمایش هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای ثبت خاطرات سلفیتان قرار گرفته است. شیائومی Mi Note 10 Lite از همان چیپست اسنپدراگون 730G استفاده می کند که در نسخه غیر Lite وجود داشت. این پردازنده میان رده کوالکام دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای است و پردازنده گرافیکی آن Adreno 618 است. در انتخاب Mi Note 10 Lite سه گزینه رم و حافظه ذخیره سازی پیش پای شما وجود، نسخه پایه با رم 6 و حافظه داخلی 64 گیگابایت، نسخه متوسط با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت و نسخه پیشرفته که دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. Mi Note 10 Lite عملکرد خوبی در زمینه پردازش از خود نشان می دهد و نتایج کاملاً مناسبی را برای سخت افزار خود ارائه می دهد. از همه مهمتر، ما عملاً هیچگونه فشار حرارتی و یا داغی در این نسخه مشاهده نکردیم. باتری که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته است، یک باتری غول پیکر 5260 میلی آمپری است که طبق ادعای شیائومی تا 2 روز پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه است و به کمک یک شارژر پر قدرت 30 واتی شارژ می شود. پس خیالتان بابت تامین نیرو راحت باشد. شیائومی می نوت 10 لایت دارای اندروید 10 و رابط کاربری زیبای MIUI است که می توانید نهایت روان بودن و سرعت را در آن تجربه کنید.

ما با گفتن این جمله که شیائومی Mi Note 10 Lite همان Mi Note 10 که دارای سیستم دوربین جدیدی است، معرفی محصول خود را به پایان می رسانیم. بنابراین میتوانیم بگوییم Lite تمام موارد دیگری را که نسخه اصلی از آن استفاده می کرد را دارد. نمایشگر عالی، دوام باتری عالی، رابط کاربری غنی از ویژگی، گزینه های اتصال قدیمی و غیره. پس شما می توانید میان رده در قالب پرچم دار خود را با خیال راحت خریداری کنید و چندین سال از تعویض گوشی هوشمند خود بی نیاز باشید.

جمع بندی

بازه قیمتی بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان همانطور که گفتیم مختص میان رده هایی رو به بالا می باشد که شانه به شانه ی پرچم داران حرکت می کنند. سامسونگ، هواوی و شیائومی قطعا کمپانی هایی هستند که این روزها هرکدام برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده اند و همه ما با این شرکت های بزرگ آشنایی داریم و حتی از هر برند، مدل هایی را استفاده کرده ایم. در این مقاله تا جای ممکن سعی کردیم تا بهترین مدل هایی که می توانید در این رنج قیمتی خرید کنید را برایتان آماده کنیم و در روزهای آینده این محتوا دائما بروزرسانی می شود تا همچنان در صورت نوسانات قیمت بتوانید از آن به عنوان یک راهنمای خرید معتبر و به روز استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی