وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

همکاری در فروش خاص باکس

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ق.ظ

همکاری در فروش

همکاری در فروش خاص باکس یا افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه می تواند برای شما در آمد ایجاد کند؟

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (affiliate-marketing) یک سیستم کسب در آمد آنلاین و نوین می باشد که تا چندی پیش اثری از آن به صورت جدی در وب فارسی به چشم نمیخورد. تعاریف بسیاری برای همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ آورده شده است اما ما به یک تعریف دقیق و علمی و همچنین یک تعریف ساده و کاربردی از سیستم همکاری در فروش بسنده خواهیم کرد. طبق تعریف دقیق همکاری در فروش که اسامی دیگری نظیر بازاریابی واسطه ای یا بازاریابیِ رابطه ای هم دارد، اینطور تعبیر میشود که در یک فرآیند فروش که معمولا بر بستر اینترنت انجام میشود شما (بازاریاب) با یاد گرفتن و آموزش درآمدزایی از طریق سیستم همکاری در فروش می‌توانید بدون داشتن محصول و یا خدماتی، پورسانت از فروش محصولات دیگران(به عنوان مثال محصولات وب سایت خاص باکس) را دریافت کنید. همکاری در فروش که بعضی افراد تلفظ انگلیسی آن یعنی افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing را به‌کار می‌برند یک تعریف ساده تر هم دارد که بر مبنای سیستم همکاری در فروش خاص باکس آن را نیز برای شما توضیح میدهیم.

در این تعریف شما به عنوان بازاریاب محصولات وبسایت یا کسب و کاری که انتخاب کرده اید را معرفی و تبلیغ میکنید و در ازای فروش محصولات یا به عبارتی خرید مشتریانی که بدست می آورید کارمزد دریافت خواهید کرد.

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش خاص باکس از کجا شروع کنیم ؟

همکاری در فروش

 

سیستم همکاری در فروش سایت خاص باکس در حال حاضر به دو روش برای همکاران عزیز در آمد زایی میکند. روش اول همان روشی بود که تا به اینجا معرفی شده است و شامل تمام کالاهای وب سایت می شود و در ادامه نیز بیشتر توضیح خواهیم داد. روش دوم به صورت کاملا اختصاصی با پورسانت بسیار بالا و تصاعدی روی بخش فروش محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو تمرکز دارد و به صورت کلی از روش اول جداست .در صورتیکه به روش اول علاقه دارید میتوانید مستقیما در سایت ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع نمایید و در صورتیکه به روش دوم علاقه دارید یا میخواهید اطلاعات بیشتری نسبت به روش دوم که این روز ها مورد توجه و علاقه بیشتری قرار گرفته است داشته باشید با شماره 09339941799 در تلگرام یا ایدی تلگرام @Suppkhasbox ارتباط برقرار نمایید. توجه فرمایید به هیچ وجه امکان پاسخگویی تلفنی از شماره ذکر شده برای موارد همکاری در فروش وجود ندارد لطفا پیام یا سوال خود را ارسال کرده و منتظر پاسخ بمانید.

مزایای پیوستن به خانواده بزرگ بازاریابان خاص باکس:

داشتن حس خوب نوع دوستی و انسانیت در همه ما وجود دارد و یقینا هدف اصلی ما و شما در درجه اول معرفی یک مرکز ارزان فروشی و ارایه تخفیف های عالی به نزدیکان و آشنایان است. در همین راستا سود حاصل از فروش این محصول برای شما نیز کارمزد خواهد داشت. مسلما وقتی با این هدف تلاش کنید درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود.پس با ارائه کد معرف مخصوص به خودتان به دیگران غیر از اینکه شما از فروش حاصل از آن کالا پورسانت میگیرید چندین عملیات دیگر هم انجام خواهد شد که به شرح زیر است:

1. معرفی یک وب سایت معتبر: با کالاهای درجه یک با قیمت های بسیار مناسب به دیگران و جلوگیری از گران فروشی فروشگاه های آنلاین یا سنتی و معضلات مشابه

2.تخفیف آنی هنگام خرید کالا توسط مشتری: با استفاده از کد معرف شما و تجربه حس خوب صرفه جویی در خرید آنلاین با تخفیف های نقدی هنگام خرید

3.دریافت پاداش نقدی و غیر نقدی: با معرفی دوستان به سیستم همکاری در فروش

4.پلن های بزنزی تا الماس: باعث ایجاد حس رقابت و کار تیمی با دوستانی که خودتان به سیستم همکاری در فروش دعوت نموده اید میشوند.

5.برخورداری از مزایای شغلی: که معمولا شرکت ها و فروشگاه ها برای بازاریابان در نظر نمیگیرند مثل حقوق ثابت و ...
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی