وبلاگ فروشگاه اینترنتی خاص باکس

بهترین گوشی های هواوی 2020

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ق.ظ

بهترین گوشی هواوی

کمتر کسی به دنیای فناوری علاقه دارد و نام غول چینی هوآوی را نشنیده است. یکی از بزرگ‎ترین شرکت‎های سازنده گوشی‌های هوشمند به همراه انواع محصولات دیگر که سال 2019 توانست رتبه دوم را در دنیای گوشی‌های هوشمند بعد از سامسونگ به خود اختصاص دهد.

این شرکت حتی بهار امسال توانست برای مدت کوتاهی بر تخت سلطنت بنشیند، ولی متاسفانه از می 2019 ترس آمریکا از قدرت این شرکت و تحریم‌های مختلف آن باعث شده است هوآوی نتواند آنطور که باید همچنان با قدرت پیش برود.

با این حال بهترین گوشی های هوآوی همچنان در دست تمام کاربران دیده می‌شوند. این شرکت به علت تحریم ترامپ نمی‌تواند از خدمات موبایلی گوگل استفاده کند، ولی به کاربران خود قول داده است سیستم عامل اختصاصی این شرکت به اسم هارمونی در سال 2021 عرضه خواهد شد تا این انحصارطلبی آمریکا از بین برود.

این نام بزرگ در دنیای فناوری با معرفی سری P40 نشان داد هنوز توجه خاصی به نوآوری و کیفیت ساخت بالا دارد و از طرفی اپ استور این شرکت یعنی AppGallery روزبه‌روز تعداد توسعه‌دهندگان بیشتری را جلب کرده است.

با این مقدمه، قصد داریم در این مقاله نگاهی به بهترین گوشی های هوآوی 2020 بیاندازیم، با این توضیح که محصولاتی که در این مقاله معرفی می‌کنیم حتی ممکن است سال 2019 به بازار آمده باشند، ولی در فهرست ما به دلیل ادامه فروش بالایشان در سال جاری قرار گرفتند.

همچنین گوشی‌هایی را معرفی خواهیم کرد که در بین کاربران ایرانی طرفدار بالایی دارند وگرنه همه می‌دانند میت 30 پرو پرچم‌دار فعلی سری میت هوآوی یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت است. اما به دلیل قیمت بالا یقینا خیلی از افراد از عهده خرید آن بر نمی‌آیند. پس تا انتها با خاص باکس باشید.

بهترین گوشی هواوی

گوشی Honor 9X

گوشی آنر 9X پس از یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های آنر یعنی 8X به بازار آمد و همین ابتدا بگوییم از خدمات موبایل گوگل استفاده می‌کند.

این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود ویژگی‌های متعددی دارد از جمله نمایشگر تمام صفحه و بدون بریدگی، 3 دوربین در عقب با حسگر اصلی 48 مگاپیکسل و همچنین باتری بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعت. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که با دیدن این گوشی به چشم آید مکانیسم دوربین پاپ‌آپ جلو آن است تا جذابیت گوشی دو چندان باشد.

آنر 9X به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوآوی 2020 یک نمایشگر با دقت 1080 در 2340 پیکسل دارد که اندازه 6.59 اینچی آن برای طرفداران گوشی‌های بزرگ خبر خوبی است. دوربین 48 مگاپیکسلی این گوشی تصاویر بسیار خوبی در روز و شب می‌گیرد و به کمک دوربین فوق عریض نیز می‌توانید افراد بیشتری را داخل قاب تصویر قرار دهید. دوربین جلو 16 مگاپیکسل در روز تصاویر بسیار باکیفیتی می‌گیرد و رنگ‌ها نیز دقیق ثبت می‌شوند. تنها سرعت شارژ آهسته و 10 وات این گوشی ممکن است توی ذوق بزند که البته به عقیده برخی افراد عمر باتری در دراز مدت بیشتر خواهد بود.

خرید Honor 9X

سرعت شارژ نیز به نحوی است که باتری بعد از نیم ساعت 27 درصد شارژ خواهد شد. اما حفظ شارژ یکی از نقاط قوت این گوشی است و اگر متعادل از آن استفاده کنید به روز دوم نیز خواهد کشید.

 

بهترین گوشی هواوی

گوشی Y9s هوآوی

این محصول هوآوی نیز مانند خواهرخوانده خود آنر 9X که در بالا معرفی کردیم می‌تواند از خدمات موبایل گوگل استفاده کند و مشخصات تا حد زیادی مشابه دارد. اطراف نمایشگر 6.59 اینچی این گوشی را حواشی باریکی گرفته است و خمیدگی‌های شیشه عقب ظاهر Y9s را به مراتب جذاب‌تر کرده است.

استفاده از مکانیسم دوربین سلفی پاپ‌آپ به کاربر اجازه می‌دهد تجربه کار با یک نمایشگر تمام صفحه را داشته باشد و از آن لذت ببرد. فریم آلومینیومی این گوشی مهر تضمینی برای قرار دادن Y9s در فهرست بهترین گوشی های هوآوی 2020 ما است، چون آن را به یک محصول باکیفیت ساخت بالا و خوش‌دست تبدیل می‌کند. این گوشی از چیپست میان‌رده کرین 710F استفاده می‌کند که یک انتخاب مناسب برای کاربران معمولی است.

در کنار این مشخصات باید 6 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی را نیز قرار دهید تا قدرت گوشی برای مولتی تسکینگ نیز بسیار خوب باشد. برای تست ما بازی Real Racing 3 را اجرا کردیم و تجربه بسیار خوبی داشتیم. علاوه بر این، بازی‌های ندای وظیفه و پابجی موبایل به خوبی اجرا می‌شوند. سه دوربین عقب این گوشی عبارتند از حسگر اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسل و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسل. دوربین جلو نیز 16 مگاپیکسلی است و تصاویر خوبی می‌گیرد. حالت Night Mode که مانند امضای شخصی هوآوی است در این گوشی کیفیت عکاسی در شب را به مراتب بالا می‌برد.

خرید هواوی Y9s

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت این گوشی به راحتی بیشتر از یک روز دوام خواهد آورد تا دائما نزدیک به پریز برق نباشید.

 

بهترین گوشی هواوی

گوشی Y9 Prime 2019

هوآوی گوشی‌هایی کمی می‌توانند فرمول قیمت عالی و عملکرد عالی را حفظ کنند، ولی خوشبختانه Y9 Prime 2019 یکی از آن‌ها و جزو بهترین گوشی های هوآوی 2020 فهرست ما است.

با نگاه به قابلیت‌های این گوشی به خوبی متوجه این موضوع می‌شویم یعنی مواردی مانند دوربین جلو پاپ‌آپ، استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت تصاویر دوربین، عمر باتری فوق‌العاده عالی و البته جذابیت و کیفیت ساخت بالا. مهم‌ترین ویژگی این دوربین نمایشگر تمام صفحه آن به لطف استفاده از دوربین پاپ‌آپ است و هوآوی قول داده است این دوربین 100 هزار مرتبه بدون مشکل قابل استفاده باشد و وزن 15 کیلوگرم را حتی تحمل می‌کند تا نگران شکستن آن نباشید.

نمایشگر 6.59 اینچی این گوشی با دقت فول اچ‌دی پلاس خود کیفیت بسیار بالایی دارد و اگر دوست داشته باشید می‌توانید از تنظیمات داخل نمایشگر کیفیت رنگ‌ها را مطابق میل خود تغییر دهید. Y9 Prime 2019 در بین سایر بهترین گوشی های هوآوی 2020 یکی از بهترین عمرهای باتری را دارد. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت این میان‌رده حتی از نظر حفظ شارژ از گوشی آیفون 11 پرو مکس بهتر عمل می‌کند.

استفاده از چیپست کرین 710F از طرفی به این میان‌رده اجازه می‌دهد حتی بازی‌های مدرن مانند Call of Duty را به خوبی اجرا کند. سه دوربین عقب گوشی Y9 Prime 2019 دقت‌های 16، 8 و 2 مگاپیکسل دارند و دوربین عقب تصاویری که می‌گیرد از نظر کنتراست، جزئیات و شارپ بودن بسیار خوب هستند.

همچنین باید به دوربین جلو 16 مگاپیکسل این گوشی اشاره کنیم که تصاویر خوب، البته با کمی نوردهی بیش از حد ثبت می‌کند.
گرچه، برای اشتراک‌گذاری روی اینستاگرام کیفیت بسیار خوبی دارند.

خرید هواوی  Y9 Prime 2019

اگر قصد خرید یک گوشی خوب را از بین محصولات هوآوی دارید، بدون شک این مدل با نمایشگر بزرگ و جذاب، عمر باتری بسیار عالی و قدرت سخت‌افزاری مناسب یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

 

بهترین گوشی هواوی

گوشی Nova 7i هوآوی

هوآوی هرگز سری گوشی‌های لایت خود را با هیاهو معرفی نکرده است و گوشی Nova 7i (این گوشی به اسم P40 Lite وارد اروپا شده است) نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما هواوی برخلاف توجه نه چندان زیاد برای معرفی و تبلیغات، کیفیت بالای این گوشی و قابلیت‌های بسیار ممتاز آن در کنار یک قیمت عالی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است.

به عنوان مثال، مدل صورتی رنگ این گوشی فوق‌العاده جذاب است و از مشخصات دیگر آن باید به یک نمایشگر ممتاز، چیپست فوق‌العاده قدرتمند و سریع کرین 810 و مجموعه دوربین چهارگانه با قابلیت Night Mode، زوم بدون افت کیفیت، دوربین ماکرو و موارد متعدد دیگر اشاره کنیم.

گوشی Nova 7i همچنین یک باتری فوق‌العاده خوب 4200 میلی‌آمپر ساعت دارد که با فناوری اختصاصی سوپرشارژ هوآوی با سرعت 40 وات سریعا شارژ می‌شود!

مدیریت بخش نرم‌افزاری این گوشی به عهده سیستم عامل اندروید 10 و لانچر EMUI 10 هوآوی است، ولی متاسفانه این عروس زیبا از خدمات موبایل گوگل یا پلی استور محروم شده است. با این حال اپ استور اختصاصی AppGallery هوآوی روزبه‌روز بیشتر گسترش پیدا می‌کند و بخش زیادی از اپلیکیشن‌های کاربردی و مورد نیاز خود را در آن و سایر اپ استورهای متفرقه می‌توانید پیدا کنید. نکته بهتر روکش نانو روی این گوشی است تا در برابر پاشیدن تصادفی رطوبت مقاوم باشد و البته نباید انتظار داشته باشید این گوشی میان‌رده کاملا ضدآب باشد. 

نمایشگر این گوشی با توجه به استفاده از یک پنل نمایش 6.4 اینچی با دقت 2310 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل در هر اینچ بسیار با کیفیت است و باتری آن در عرض فقط 64 دقیقه کاملا شارژ می‌شود. ویژگی ممتاز گوشی Nova 7i چیپست آن است که یک سر و گردن بالاتر از تمام میان‌رده‌های در این محدوده قیمتی قرار می‌گیرد و با اختلاف گوشی‌هایی مانند ردمی نوت 8 پرو را در بنچمارک‌ها کنار می‌زند.

به عبارت دیگر با خرید این گوشی راحت تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مورد نظر خود را اجرا خواهید کرد. در عقب این دستگاه 4 دوربین قرار دارد که تشکیل شدند از لنز اصلی 48 مگاپیکسل، فوق عریض 8 مگاپیکسل و دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسل.
تصاویر دوربین اصلی در روز ویژگی‌هایی مانند رنگ‌های دقیق، جزئیات مناسب و کیفیت شارپ دارند و در شب به کمک Night Mode  می‌توانید بسیار تصاویر با کیفیتی بگیرید. دوربین جلو نیز 16 مگاپیکسل است و در روز تصاویری با دقت رنگ و کنتراست بسیار خوب می‌گیرد.

خرید هواوی Nova 7i

اگر دنبال واقعا یکی از بهترین گوشی های هوآوی 2020 با قیمت مناسب می‌گردید، گوشی بهتر از این مدل نمی‌توانیم پیشنهاد کنیم که تمام خوبی‌ها را در یک جا دارد.

سخن نهایی

حذف هوآوی از دنیای گوشی‌های هوشمند برخلاف تصور ترامپ امکان ندارد، حداقل مطمئن هستیم که غول چینی دنیای تکنولوژی به این زودی تصمیم به ترک بازار نمی گیرد.

درست است سری میت 40 این شرکت امسال با کمی تاخیر وارد بازار خواهند شد و از نظر موجودی چیپست این شرکت به دلیل تحریم‌های آمریکا با مشکل روبرو شده است، ولی مدیران این شرکت بارها گفته‌اند تصمیم‌های دولت آمریکا حتی باعث قدرت بیشتر آن‌ها خواهند شد.

برنامه‌هایی مانند معرفی سیستم عامل هارمونی به بازار، سرمایه‌گذاری کلان برای تولید چیپ‌های اختصاصی و همچنین ادامه ساخت انواع گوشی‌های هوشمند برای هر نوع کاربری نشان می‌دهد که هوآوی نام بزرگی در دنیای فناوری بوده و هست و خواهد بود.

در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی های هوآوی 2020 را معرفی کنیم که اکثر کاربران قدرت خرید آن‌ها را دارند و در کشور ما نیز پرطرفدار هستند
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی